среда, 21 ноября 2012 г.

Модуль 9


Працюючи в парах або малих групах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі можуть допомогти нам удосконалити приклад. 

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання, що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання.

2 комментария:

  1. Мої учні також працюють в групах. Дійсно цікаво! Але хотілося б дізнатися про ваші учнівські роботи конкретніше...

    ОтветитьУдалить
  2. Я знаю,що Ви маєте дуже великий досвід в роботі,тому мені хотілося б дізнатися-як саме Ви визначаєте можливості учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання?

    ОтветитьУдалить